هتلهای چهار ستاره مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها برای راحتی مسافران تور مشهد نوروز 95  مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان در تور مشهد اسفند 94 , امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها در تور مشهد بهمن 94  قرار می گیرد استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: